Ajánlott szoftverek távmunkához

Alább összeszedtünk pár szoftvert, alkalmazást, ami segítheti a mindennapokat a távmunka során.

1.) Gyors üzenetküldés, azaz a CHAT programok:

Már nem tudunk átszólni a másik asztalhoz, hogy gyorsan megkérdezzünk valamit. Javaslunk ennek helyettesítésére a SKYPE-ot, vagy VIBER-t. Mindkettő elérhető a leggyakrabban használt eszközökön, így bárhol utol lehet érni a másikat egy gyors válasz erejéig. Bármelyikre is esik a választás, fontos, hogy azon csak az üzleti témájú kommunikáció történjen.

2.) Felhőben tárolt adatok:

Már nincsen lehetőség, hogy az irodában működő másik számítógépről letöltsünk ezt azt. Fontos, hogy adataink elérhetőek legyenek az interneten keresztül bárhonnan. Mi erre a megoldásra a Dorpbox-ot, de még inkább a GOOGLE DRIVE-ot javasoljuk. Utóbbi ingyenesen is rengeteget tud segíteni, de üzleti csomagja is széles körben támogatja a távmunkát.

3.) Céges egyedi e-mail cím minden kollégának:

Sosem volt fontosabb, hogy legyen hivatalos domain neve, és ahhoz kapcsolt e-mail címe minden kollégának. Felejtsük el az ingyenes internetes levelezőket. Az információ ott nagyon gyorsan elveszik. Ha nincsen vállalkozásának weboldal címe, vagy kollégájának e-mail címe szólj, és megoldjuk

4.) Jelszavak tárolása

Nem azelőtt a monitor előtt ülsz, ahova fel van ragasztava a jelszó? Nem vagy a fiók közelében, amiben a jelszavakat összegyűjtő kis füzet található? Nagy baj..
Próbáld elkerülni, és a jelszavaidat tárold biztonságosan. Mi erre a safe-in-cloud megoldását javasoljuk. Okostelefonon, tableten, asztali gépen, mindenhonnan elérhetővé vállnak jelszavaid egy mesterjelszó használatával. És ami ebben a tuti, hogy a jelszavakat a saját (amúgy is biztonságos) google drive fiókodban tárolt file-ból szedi.

5.) Nagy file-ok küldése

Ha nincsen még felhő tárhely, de a leveleződben meg nem megy át a file, már nem lehet holnap odaadni pendrive-on. Küldd át a told-a-cuccot, vagy a mammutmail rendszerén keresztül. Egy nagy file ne legyen akadálya a távoli munkának.

6. Videókonferencia, on-line csoportos oktatás

Rengeteg eszköz áll rendelkezésre, sokat is kezdtek használni most a cégek, kollégák. A leginkább elterjezd a ZOOM, vagy a Google MEETS. De ha mindenképpen Microsoft, akkor nekik erre is van megoldása, itt a Microsoft Teams.

+1 Ügyfél kapcsolattartó rendszer

Ha kell egy alkalmazott, aki mindig, mindent tud? Ha vezetőként látni akarod, hogy mikor, mivel foglalkoztak a kollégák amíg otthonról dolgoztak? Számos rendszer közül lehet választani, de mi az általunk használt, és jól bevált CRM rendszer tudjuk javasolni. Nevét ide nem írhatom, de személyesen szívesen válaszolok kérdésekre.
A CRM rendszer lényege: Minden ügyfél információ egy helyen, mindez automatizmussal, és határidőkhöz rendelt teendőkkel. 

 

KÉRDÉSED VAN? Tedd fel itt.

 

Üzenj, és visszahívunk

Kérdésed van? Érdeklődj! Tedd fel kérdésedet most!


kötelező kitölteni
nem kötelező kitölteni
kötelező kitölteni
kötelező kitölteni

admin | 2020-04-06

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. Adatkezelési tájékoztató

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogad" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. Adatkezelési tájékoztató

Bezárás