KÖZÖSSÉGI MÉDIA KEZELÉS

Mielőtt elmerülnénk a részletekbe,
nézd meg, miért érdemes ezzel foglalkozni:

  • 5,5 millió magyar felhasználó van jelen a rendszerben. Ennyi embert érhetsz el potenciálisan a közösségi média aktivitással.
  • Hatékony vásárlóelérés: tűéles célzási lehetőségek kihasználására van lehetőség
  • Alacsony költség, magas megtérülés
  • Offline és online eladásaid is növelhetőek vele
  • Kiváló megoldás brand építésre, új ügyfelek bevonzására és meglévő ügyfeleid lojalitásának erősítésére
  • Könnyen bevezetheted új termékedet vagy szolgáltatásodat
  • Érdeklődőket gyűjthetsz, akikkel azonnal kommunikálhatsz

Meggyőző, ugye?
Ha döntöttél, hogy ez kell neked,
várjuk megkeresésed:

Hogyan hirdessek a Facebookon?

Napjainkban a Facebook számít a legjobb közösségi média hirdetési eszköznek, mert jól célozható, így jóval hatékonyabb lehet a többi hirdetésfajtánál. Lehetőség van nem, kor, demográfia, képzettség és kulcsszavak alapján becélozni hirdetéseit, ezáltal elérheted azt a szegmenst (célcsoportot), akit szeretnél.

A Facebook hirdetés egy kattintás alapú hirdetési rendszer, ami azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetned, ha valaki a hirdetésedre kattint, egyéb esetben nem. A célzási lehetőségekkel olyan embereket célzunk meg ( nem, kor, lakhely, érdeklődés stb. alapján), akik a Te potenciális vásárlóid közé tartoznak. Hirdetéseidre csak olyan felhasználók fognak kattintatni, akik érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt, ellenben például az újsághirdetéssel, ahol mindenki látni fogja a hirdetést, ha érdekli, ha nem. Ez nem is lenne rossz, ha tudnánk, hogy az újságot olvasók közül mindenki a célcsoportunkba tartozik, így a kifizetett hirdetési díj valóban megtérülne. Sajnos ez nem így van! A kattintás alapú hirdetéseknél viszont, csak akkor kell fizetned, ha az valóban működik és érdeklődőt hoz a weboldaladra, ha nem hoz, nem is kerül pénzbe.

Azonban önmagában a weboldalra hozni a látogatót kevés, meg is kell tartani és vásárlóvá kell konvertálni.

 

Facebook hirdetés. Egyszerű vagy még sem?

Habár a Facebook hirdetés kezelője nem tűnik bonyolultnak, és hamar el lehet indítani a hirdetést, azonban avatatlan kéz számára igen veszélyes játékká válhat, így könnyen pénztárcánk bánhatja, mintsem hogy bevételeinket növelje. Mégsem érdemes elriadni a Facebookon való hirdetéstől, hiszen számos előnnyel bír, így ha most kezded kialakítani online marketing rendszeredet, és szeretnél a versenytársak elé kerülni, használd ki mindenféleképpen ezt a hirdetési lehetőséget.

 

Mitől lesz sikeres a Facebook kommunikációd, mit tudunk mi kínálni?

  • Kampányokat szervezünk, azokra hirdetéseket hozunk létre, amit folyamatos optimalizálunk
  • Tartalomhoz legjobban illeszkedő posztokat (grafika + szöveg) készítünk
  • Figyeljük a hirdetések mért adatait, aminek eredményeit felhasználjuk a sikeresebb marketinghez
  • A hirdetéseket időnként módosítjuk, hogy az változatos legyen a felhasználók számára
  • Elvégezzük azokat a teendőket, amelyekkel oldalad követőinek számát növelni tudjuk
  • Ránk bízhatod a napi szintű interakciót az érdeklődőkkel Facebook oldaladon
  • Elvégezzük a szükséges beállításokat és rendszeresen optimalizálunk
  • Folyamatosan újítunk a hirdetési kreatívokon is a lehető legjobb eredmény elérése érdekében
  • Jól célzott, weboldaladhoz és tevékenységi körödhöz leginkább releváns hirdetéseket alakítunk ki
  • Weboldaladat a kampányodhoz szabjuk, landing page-eket készítünk
  • A hirdetéseket mindig a honlapod leginkább megfelelő oldalára irányítjuk
  • Folyamatos online marketing tanácsadást nyújtunk
  • Igény esetén a Facebook kampányodat az AdWords-el összhangban szervezzük

+36-20/316-2431,  info@kts.hu

Kérdésed van? Kattint, és tedd fel..

 

Milyen egy jó Facebook hirdetés?

Egy jó hirdetés cselekvésre, legjobb esetben vásárlásra ösztönzi az érdeklődőt, nincs máshogy ez a Facebook-on sem. A mi célunk az, hogy a weboldaladra csalogassunk a vásárlót. Ez több szempontból is fontos: weboldaladon több hasznos információval győzheted meg a látogatót, kérheted, hogy feliratkozzon a hírlevélre vagy egyből vásárlásra is ösztönözheted.

Fontos tudni, hogy a Facebook hirdetés célja a figyelemfelkeltés! Nem önmagában az értékesítés, ezt majd a honlap elvégzi, ezért érdemes mindig egy kattintásra ösztönző szöveggel felkelteni a vásárlók figyelmét. Nem utolsó sorban fontos, hogy olcsó is legyen, erre a Facebook hirdetés kezelője több megoldást is biztosít, de mivel ez is csak egy algoritmus, fontos a folyamatos elemzés. 

Mi az a Facebook remarketing és miért jó?

A Facebook hirdetéskezelője lehetőséget kínál különböző célközönségek megalkotására. Létrehozhatsz például olyan csoportokat, akik már jártak a weboldaladon, és lehetőséged van a hirdetéseket kifejezetten csak nekik megjeleníteni. Így a potenciális érdeklődőknek, még személyreszabottabb üzeneteket adhatsz át. Egy ruha webáruház esetében például, aki a nadrágokat nézte, nadrággal kapcsolatos hirdetéseket mutatunk, aki a kabátokat, annak csak kabátokat. Ezzel még pontosabban célozhatjuk vásárlóidat, és csak olyan termékeket mutathatunk nekik, amelyek valóban érdeklik Őket.

 

Miért jók a Facebook hirdetések?

A Facebook a világ legismertebb közösségi oldala. Napi szinten több millió felhasználó keresi fel a weboldalt. A tagok aktivitása igen magas, folyamatosan megosztják, hogy mit éreznek, mit gondolnak, merre jártak, vagy éppen jelenleg hol vannak.

A Facebook egy információs aranybánya! A közösségi oldal a felhasználók által kitöltött adatok (születési idő, lakhely, iskolai végzettség, stb…), és az internetes tevékenységük alapján egy profilt alakít ki. Ez olyan pontos célzást tesz lehetővé a hirdetők számára, hogy pár tízezres forintos költség mellett is extra hatékonyan hirdethetnek. A rengeteg beállítási lehetőség, és a folyamatos változások miatt azonban nehéz az eligazodás a rendszerben. Facebook hirdetési szolgáltatásunkat célzottan a Te vállalkozásod kommunikációjának megsegítésére alakítjuk ki.

Neked egyetlen dolgod van: bízd ránk hirdetési fiókod, mi pedig minden beállítást és a rendszeres optimalizálást elvégezzük. Folyamatosan újítunk a hirdetési kreatívokon a lehető legjobb eredmény elérése érdekében!

Mindez mennyibe kerül?

ÁRAINK

+36-20/316-2431,  info@kts.hu

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogad" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. További információ

Bezárás