KÖZÖSSÉGI MÉDIA KEZELÉS

Mielőtt elmerülnénk a részletekbe,
nézd meg, miért érdemes ezzel foglalkozni:

  • 5,5 millió magyar felhasználó van jelen a rendszerben. Ennyi embert érhetsz el általa.
  • Hatékony vásárlóelérés: tűéles célzási lehetőségeket lehet kihasználni általa
  • Alacsony költség, magas megtérülés
  • Növelni tudod vele offline és online eladásaidat
  • Brand építésre, ápolásra kiváló
  • Könnyen vezetheted be új termékedet vagy szolgáltatásodat
  • Érdeklődőket gyűjthetsz, akikkel azonnal kommunikálhatsz

Meggyőző, ugye?
Ha döntöttél, hogy ez kell neked,
várjuk megkeresésed:

Hogyan hirdessek a Facebookon?

Napjainkban a Facebook számít a legjobb közösségi média hirdetési eszköznek, mert célozható, így jóval hatékonyabb a többi hirdetésfajtánál. Lehetőség van, nem, kor, demográfia, képzettség és kulcsszavak alapján becélozni hirdetéseit, ezáltal elérheti azt a szegmenst (célcsoportot), akit szeretne.

A Facebook hirdetés egy kattintás alapú hirdetési rendszer, ami azt jelenti, hogy Önnek csak akkor kell fizetni, ha valaki kattint a hirdetésére, egyéb esetben nem. A célzási lehetőségekkel olyan embereket célzunk meg ( nem, kor, lakhely, érdeklődés stb.), akik a Te potenciális vásárlóid közé tartoznak. Hirdetéseidre csak olyan felhasználók fognak kattintatni, akik érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt, ellenben például az újsághirdetéssel, ahol mindenki látni fogja a hirdetést ha érdekli, ha nem. Ez nem is lenne rossz, ha tudnánk, hogy az újságot olvasók közül mindenki a célcsoportunk, így a kifizetett hirdetési díj valóban megtérülne. Sajnos ez nem így van. A kattintás alapú hirdetéseknél viszont, csak akkor kell fizetnünk, ha az valóban működik és érdeklődőt hoz weboldalunkra, ha nem hoz nem is kerül pénzbe.

Önmagában a weboldalra hozni a látogatót kevés, meg is kell tartani, és vásárlóvá kell konvertálni.

 

Facebook hirdetés. Egyszerű vagy még sem?

Habár a Facebook hirdetés kezelője nem tűnik bonyolultnak, és hamar el lehet indítani a hirdetést, azonban avatatlan kéz számára igen veszélyes játékká válhat, így könnyen pénztárcánk bánhatja, mintsem hogy bevételeinket növelje. Mégsem érdemes elriadni a Facebookon való hirdetéstől, hiszen számos előnnyel rendelkezik, így ha most kezdi kialakítani online marketing rendszerét, és szeretne a versenytársak elé kerülni, használja ki mindenféleképpen ezt a hirdetési lehetőséget.

 

Mitől lesz sikeres a Facebook kommunikációd, mit tudunk kínálni?

  • Kampányokat szervezünk, azokra hirdetéseket hozunk létre amit folyamatos optimalizálunk
  • Tartalomhoz legjobban illeszkedő posztokat (grafika + szöveg) készítünk
  • Figyeljük a hirdetések mért adatait, aminek eredményeit felhasználjuk az sikeresebb marketinghez
  • A hirdetések időnkénti módosítjuk, hogy változatos legyen a felhasználók számára
  • Követő személyek számának növeléséhez szükséges teendők elvégzése
  • Napi szintű interakció az érdeklődőkkel Facebook oldalon
  • Elvégezzük a szükséges beállításokat, és rendszeresen optimalizálunk
  • Folyamatosan újítunk a hirdetési kreatívokon is a lehető legjobb eredmény elérése érdekében
  • Jól célzott, weboldaladhoz alkalmazkodó hirdetéseket alakítunk ki
  • Weboldaladat a kampányodhoz szabjuk, landing page-eket készítünk
  • A hirdetéseket mindig a legrelevánsabb oldalra irányítjuk
  • Folyamatos online marketing tanácsadást nyújtunk
  • Igény esetén a Facebook kampányodat az AdWords-el összhangban szervezzük

+36-20/316-2431,  info@kts.hu

Kérdésed van? Kattint, és tedd fel..

 

Milyen egy jó Facebook hirdetés?

Egy jó hirdetés cselekvésre, legjobb esetben vásárlásra ösztönzi az érdeklődőt, nincs máshogy ez a Facebook-on sem. A mi célunk az, hogy a weboldaladra csalogassunk a vásárlót. Ez több szempontból is fontos: weboldaladon több hasznos információval győzheted meg a látogatót, kérheted, hogy feliratkozzon a hírlevelére, vagy egyből vásárlásra ösztönözheted.

Fontos tudni, hogy a Facebook hirdetés célja a figyelemfelkeltés! Nem önmagában az értékesítés, ezt majd a honlap elvégzi, ezért érdemes mindig egy kattintásra ösztönző szöveggel felkelteni a vásárlók figyelmét. Nem utolsó sorban fontos, hogy olcsó is legyen, erre a Facebook hirdetés kezelője több megoldást is biztosít, de mivel ez is csak egy algoritmus, fontos, hogy folyamatosan elemezzük. Hirdetésünkhöz válasszunk több képet, így egyszerre és gyorsan több hirdetést is létre tudunk hozni. Majd ha már látsz statisztikákat, akkor válaszd ki a legjobban teljesítő Facebook hirdetéseket, a gyengébbek helyett készíts másikat, és így tovább, míg meg nem találod a megfelelő szöveget, illetve képet.

 

Mi az a Facebook remarketing, és miért jó?

A Facebook hirdetéskezelője lehetőséget kínál különböző célközönségek megalkotására. Itt létrehozhatsz olyan csoportokat például, akik már jártak a weboldaladon, és a hirdetéseket, akár csak nekik is meg tudod jeleníteni. Így a potenciális érdeklődőknek, még személyre szólóbb üzeneteket adhatsz át. Egy ruha webáruház esetében például, aki a nadrágokat nézte, nadrággal kapcsolatos hirdetéseket mutatunk, aki a kabátokat, annak csak kabátokat. Ezzel még pontosabban célozhatjuk vásárlóinkat, és csak olyan termékeket mutathatunk nekik, amelyek valóban érdeklik Őket.

 

Miért jók a Facebook hirdetések?

A Facebook a világ legismertebb közösségi oldala. Napi szinten több millió felhasználó keresi fel a weboldalt. A tagok aktivitása igen magas, folyamatosan megosztják, hogy mit éreznek, mit gondolnak, merre jártak, vagy éppen jelenleg hol vannak.

A Facebook egy információs aranybánya. A közösségi oldal a felhasználók által kitöltött adatok (születési idő, lakhely, iskolai végzettség, stb…), és az internetes tevékenységük alapján egy profilt alakít ki. Ez olyan pontos célzást tesz lehetővé a hirdetők számára, hogy pár tízezres forintos költség mellett is extra hatékonyan hirdethetnek. A rengeteg beállítási lehetőség, és a folyamatos változások miatt azonban nehéz az eligazodás a rendszerben. Facebook hirdetési szolgáltatásunkat a Te vállalkozásod komunikációjának megsegítésére alakítjuk ki.

Neked egyetlen dolgod van; bízd ránk hirdetési fiókod, mi pedig minden beállítást, és a rendszeres optimalizálást elvégezzük. Folyamatosan újítunk a hirdetési kreatívokon is a lehető legjobb eredmény elérése érdekében.

Mindez mennyibe kerül?

ÁRAINK

+36-20/316-2431,  info@kts.hu

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogad" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát. További információ

Bezárás