Közösségben az erő…
FACEBOOK, Instagram fiók kezelése vállalkozásoknak
Napjainkban a Facebook, Instagram számít a legjobb közösségi média hirdetési eszköznek, mert jól célozható, és elterjedt a magánszemélyi körökben.
Kérjen díjmentes konzultációt:
+36-20/316-2431 | info@kts.hu
Közösségben az erő…
FACEBOOK, Instragram fiók kezelése vállalkozásoknak
Kérjen díjmentes konzultációt:
+36-20/316-2431 | info@kts.hu
Miért a FACEBOOK? Instagram?
- 6 millió magyar felhasználó van jelen a rendszerben. Ennyi embert érhetsz el potenciálisan a közösségi média aktivitással.
- Hatékony vásárlóelérés: tűéles célzási lehetőségek kihasználására van lehetőség
- Alacsony költség, magas megtérülés
- Offline és online eladásaid is növelhetőek vele
- Kiváló megoldás brand építésre, új ügyfelek bevonzására és meglévő ügyfeleid lojalitásának erősítésére
- Könnyen bevezetheted új termékedet vagy szolgáltatásodat
- Érdeklődőket gyűjthetsz, akikkel azonnal kommunikálhatsz
Önmagában a weboldalra hozni a látogatót kevés, meg is kell tartani és vásárlóvá kell konvertálni.
Hogyan hirdessek a Facebookon?
Napjainkban a Facebook számít a legjobb közösségi média hirdetési eszköznek, mert jól célozható, így jóval hatékonyabb lehet a többi hirdetésfajtánál. Lehetőség van nem, kor, demográfia, képzettség és kulcsszavak alapján becélozni hirdetéseit, ezáltal elérheted azt a szegmenst (célcsoportot), akit szeretnél.
A Facebook hirdetés egy kattintás alapú hirdetési rendszer, ami azt jelenti, hogy csak akkor kell fizetned, ha valaki a hirdetésedre kattint, egyéb esetben nem. A célzási lehetőségekkel olyan embereket célzunk meg ( nem, kor, lakhely, érdeklődés stb. alapján), akik a Te potenciális vásárlóid közé tartoznak. Hirdetéseidre csak olyan felhasználók fognak kattintatni, akik érdeklődnek a terméked/szolgáltatásod iránt, ellenben például az újsághirdetéssel, ahol mindenki látni fogja a hirdetést, ha érdekli, ha nem. Ez nem is lenne rossz, ha tudnánk, hogy az újságot olvasók közül mindenki a célcsoportunkba tartozik, így a kifizetett hirdetési díj valóban megtérülne. Sajnos ez nem így van! A kattintás alapú hirdetéseknél viszont, csak akkor kell fizetned, ha az valóban működik és érdeklődőt hoz a weboldaladra, ha nem hoz, nem is kerül pénzbe.
Facebook hirdetés. Egyszerű vagy még sem?
Habár a Facebook hirdetés kezelője nem tűnik bonyolultnak, és hamar el lehet indítani a hirdetést, azonban avatatlan kéz számára igen veszélyes játékká válhat, így könnyen pénztárcánk bánhatja, mintsem hogy bevételeinket növelje. Mégsem érdemes elriadni a Facebookon való hirdetéstől, hiszen számos előnnyel bír, így ha most kezded kialakítani online marketing rendszeredet, és szeretnél a versenytársak elé kerülni, használd ki mindenféleképpen ezt a hirdetési lehetőséget.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A költségek egyik része az, amit a FACEBOOK-nek fizet a megjelenések után. Azt természetesen Ön szabja meg, hogy havonta mennyit szán hirdetésekre, de teszünk rá javaslatot. A költségek másik része pedig a FACEBOOK fiók kezelés díja, melyet a hirdetés kezelés és folyamatos optimalizálásáért fizet.
A kampány kezelés díja már nettó 29.900Ft / hó-tól
Az alábbi űrlapon is felteheti kérdését:
TEGYE MEG A KÖVETKEZŐ LÉPÉST!
Használja ki a díjmentes konzultációt! Mit veszíthet?
Mitől lesz sikeres a Facebook kommunikációd, mit tudunk mi kínálni?
- Kampányokat szervezünk, azokra hirdetéseket hozunk létre, amit folyamatos optimalizálunk
- Tartalomhoz legjobban illeszkedő posztokat (grafika + szöveg) készítünk
- Figyeljük a hirdetések mért adatait, aminek eredményeit felhasználjuk a sikeresebb marketinghez
- A hirdetéseket időnként módosítjuk, hogy az változatos legyen a felhasználók számára
- Elvégezzük azokat a teendőket, amelyekkel oldalad követőinek számát növelni tudjuk
- Ránk bízhatod a napi szintű interakciót az érdeklődőkkel Facebook oldaladon
- Elvégezzük a szükséges beállításokat és rendszeresen optimalizálunk
- Folyamatosan újítunk a hirdetési kreatívokon is a lehető legjobb eredmény elérése érdekében
- Jól célzott, weboldaladhoz és tevékenységi körödhöz leginkább releváns hirdetéseket alakítunk ki
- Weboldaladat a kampányodhoz szabjuk, landing page-eket készítünk
- A hirdetéseket mindig a honlapod leginkább megfelelő oldalára irányítjuk
- Folyamatos online marketing tanácsadást nyújtunk
- Igény esetén a Facebook kampányodat az AdWords-el összhangban szervezzük
Milyen egy jó Facebook hirdetés?
Egy jó hirdetés cselekvésre, legjobb esetben vásárlásra ösztönzi az érdeklődőt, nincs máshogy ez a Facebook-on sem. A mi célunk az, hogy a weboldaladra csalogassunk a vásárlót. Ez több szempontból is fontos: weboldaladon több hasznos információval győzheted meg a látogatót, kérheted, hogy feliratkozzon a hírlevélre vagy egyből vásárlásra is ösztönözheted.
Fontos tudni, hogy a Facebook hirdetés célja a figyelemfelkeltés! Nem önmagában az értékesítés, ezt majd a honlap elvégzi, ezért érdemes mindig egy kattintásra ösztönző szöveggel felkelteni a vásárlók figyelmét. Nem utolsó sorban fontos, hogy olcsó is legyen, erre a Facebook hirdetés kezelője több megoldást is biztosít, de mivel ez is csak egy algoritmus, fontos a folyamatos elemzés.
Mi az a Facebook remarketing és miért jó?
A Facebook hirdetéskezelője lehetőséget kínál különböző célközönségek megalkotására. Létrehozhatsz például olyan csoportokat, akik már jártak a weboldaladon, és lehetőséged van a hirdetéseket kifejezetten csak nekik megjeleníteni. Így a potenciális érdeklődőknek, még személyreszabottabb üzeneteket adhatsz át. Egy ruha webáruház esetében például, aki a nadrágokat nézte, nadrággal kapcsolatos hirdetéseket mutatunk, aki a kabátokat, annak csak kabátokat. Ezzel még pontosabban célozhatjuk vásárlóidat, és csak olyan termékeket mutathatunk nekik, amelyek valóban érdeklik Őket.
Miért jók a Facebook hirdetések?
A Facebook a világ legismertebb közösségi oldala. Napi szinten több millió felhasználó keresi fel a weboldalt. A tagok aktivitása igen magas, folyamatosan megosztják, hogy mit éreznek, mit gondolnak, merre jártak, vagy éppen jelenleg hol vannak.
A Facebook egy információs aranybánya! A közösségi oldal a felhasználók által kitöltött adatok (születési idő, lakhely, iskolai végzettség, stb…), és az internetes tevékenységük alapján egy profilt alakít ki. Ez olyan pontos célzást tesz lehetővé a hirdetők számára, hogy pár tízezres forintos költség mellett is extra hatékonyan hirdethetnek. A rengeteg beállítási lehetőség, és a folyamatos változások miatt azonban nehéz az eligazodás a rendszerben. Facebook hirdetési szolgáltatásunkat célzottan a Te vállalkozásod kommunikációjának megsegítésére alakítjuk ki.
Neked egyetlen dolgod van: bízd ránk hirdetési fiókod, mi pedig minden beállítást és a rendszeres optimalizálást elvégezzük. Folyamatosan újítunk a hirdetési kreatívokon a lehető legjobb eredmény elérése érdekében!