fbpx

Ma már szinte mindenkinek van Facebook profilja!

Miért maradnál ki vállalkozásoddal ebből a folyamatból? Miért mondanál le arról, hogy potenciális ügyfeleidet folyamatosan képben tartsd termékeiddel és szolgáltatásaiddal kapcsolatban? Miért engednéd, hogy a konkurencia tegye ugyanezt?

Gondolj csak bele! Mit teszel akkor, ha valamilyen igényt szeretnél kielégíteni? Tegyük fel a családban felmerül, hogy a gyerekek szobájába új bútor kellene.

Mi az első lépés?

  1. Vagy előveszed valamely internet képes eszközödet és “Google-a-barátom” alapon begépeled mit szeretnél, majd válogatsz a megjelenő eredmények közül.
  2. Vagy már az igény felmerülésének időpontjában beugrik, hogy a Facebookon mennyi klassz gyerekbútort láttál valamelyik környékbeli bútorgyártó  Facebook oldalán. Eddig valószínűleg észre sem vetted a napi Facebook nézegetés közben- legalábbis nem fektetettél rá nagy hangsúlyt-, de a képek, a sztorik egyáltalán az egész marketing  megtette a hatását és már kapásból eszedbe is jut a felmerült igényre a megoldás (legalábbis egy megoldási opció).

A vállalkozásod, céged által kínált  termék vagy szolgáltatás miért ne lehetne “kapásból-megoldás” a másokban felmerült igényekre? Erősítsd már meglévő ügyfelei lojalitását Facebook marketinggel vagy nyújts biztos alternatívát leendő ügyfeleid számára!

S hogyan fog eljutni az általad kínált tartalom a célcsoporthoz? Éppen ez a Facebook marketing lényege!