Ma már szinte mindenkinek van Facebook profilja!
Miért maradnál ki vállalkozásoddal ebből a folyamatból? Miért mondanál le arról, hogy potenciális ügyfeleidet folyamatosan képben tartsd termékeiddel és szolgáltatásaiddal kapcsolatban? Miért engednéd, hogy a konkurencia tegye ugyanezt?
Gondolj csak bele! Mit teszel akkor, ha valamilyen igényt szeretnél kielégíteni? Tegyük fel a családban felmerül, hogy a gyerekek szobájába új bútor kellene.
Mi az első lépés?
- Vagy előveszed valamely internet képes eszközödet és “Google-a-barátom” alapon begépeled mit szeretnél, majd válogatsz a megjelenő eredmények közül.
- Vagy már az igény felmerülésének időpontjában beugrik, hogy a Facebookon mennyi klassz gyerekbútort láttál valamelyik környékbeli bútorgyártó Facebook oldalán. Eddig valószínűleg észre sem vetted a napi Facebook nézegetés közben- legalábbis nem fektetettél rá nagy hangsúlyt-, de a képek, a sztorik egyáltalán az egész marketing megtette a hatását és már kapásból eszedbe is jut a felmerült igényre a megoldás (legalábbis egy megoldási opció).
A vállalkozásod, céged által kínált termék vagy szolgáltatás miért ne lehetne “kapásból-megoldás” a másokban felmerült igényekre? Erősítsd már meglévő ügyfelei lojalitását Facebook marketinggel vagy nyújts biztos alternatívát leendő ügyfeleid számára!
S hogyan fog eljutni az általad kínált tartalom a célcsoporthoz? Éppen ez a Facebook marketing lényege!