fbpx

Az utóbbi időben jelentősen megnőtt a Facebook (továbbiakban FB) használók száma, így elszaporodtak a céges FB-profilok is. Sok vállalkozó ettől várja, hogy terméke, szolgáltatása ismert legyen. Gyakorlatilag ingyen használható, így adódik a kérdés, vajon szükséged van-e weboldalra?

A FB olyan olyan felület, aminek a szolgáltatásit – feltételek mellett – igénybe veheted. Egy kvázi közvetítő. Felület, ami közted, és ügyfeleid között ”dolgozik”. Természetesen ez sincs ingyen, de valahol ez a normális, hiszen nekik is fenn kell tartani a saját rendszerüket. A Facebook jó! Használjuk és dolgozunk is vele, de nem szabad csak rá támaszkodnod.

Tökéletes kiegészítő marketingeszköz, de az alábbi előnyöket csak egy saját oldal tudja:

  • A Google arra törekszik, hogy az internet legfőbb portáljává váljon, és jó úton halad a célja felé.  Az internet legnagyobb zászlóshajójaként jelen lévő portál majdhogynem háromszor akkora látogatottsággal bír, mint a második helyezett FB oldala. 2016-os felmérés szerint míg a FB-ot a teljes internetezők 5,89%-a használja, addig a Google rendszerét 16,38%.
  • Magyarországon a legtöbb ember a Google keresőmotorját használja, keresésre, aminek eredménye csak weboldal lehet, céges FB profil, nem. Ezzel weboldal nélkül eleve elesel azoktól a leendő ügyfeleidtől, akik az interneten keresnek terméket, szolgáltatás.
  • Mikor látogattál meg utoljára FB-os márkaoldalt? Nah ugye! Más emberek sem teszik meg ezt, még akkor sem teszik, ha egyszer már korábban lájkolták, vagy követték az oldalt.
  • A FB szabályaira nincsen ráhatásod! Nem a Te kezedben van. Ha a FB változtat a szabályain, neked azt el kell fogadnod.

Ezért nyilvánvaló, hogy a weboldal a digitális jelenlét elengedhetetlen része. Nem a céges Facebook-oldal kiegészítője, hanem éppen fordítva. A weboldalunk kiegészítője lehet a Facebook. Jobb egy saját lakás, mint egy bizonytalan ideig igénybe vehető bérlemény.

Ma MINDEN vállalkozó weboldalon  keresztül bonyolítja a legtöbb értékesítési folyamatát és ügyfél kezelését. Aki ebből kimarad, az lemarad.

Most már nem azok vannak előnyben akiknek weboldaluk van,
hanem azok vannak hátrányban, akiknek nincsen.

Nem maradhatsz ki, mert az emberek már a világhálón keresik a megoldást problémájukra. Ha mégis így tennél, azzal a vállalkozásod jövőjét kockáztatnád.

Ha a versenytársadnak van weboldala, neked pedig nincs, az érdeklődők vélhetően őt választják majd helyetted.

Muszáj haladni a korral, hogy hatékonyan fel tudd venni a versenyt a piaci szereplők között.